preloader__icon
Басты Жаңалықтар Серіктестіктің нығаюы және дамуы - ADCA 2017

Серіктестіктің нығаюы және дамуы - ADCA 2017

Іс-шара автокөліктерге терең сүңгіген көрерменді жинады: көрме стендтерінің бір жағында өндірістік компаниялардың өкілдері, қызмет көрсету станциялары мен май құю пункттерінің қызметкерлері, екінші жағынан еліміздің әр түрлі қалаларындағы сатушылар мен кеңесшілер болды. Сондықтан қарым-қатынас бір тілде, дәлірек айтсақ, бизнесте жалғасты.

Форум аясында қатысушылар әлемдік нарықтың жаңа тенденцияларымен және жаңа өнімдермен танысты, сонымен қатар олардың сұрақтарына алғашқы жауаптар алды, ақпараттық өнім семинарлары мен практикалық семинарларға қатысты.

KULAN OIL президенті Серік Бишібеков біздің тілшімізге берген сұхбатында іс-шараның идеясы туралы айтты және бірнеше сұрақтарға жауап берді:

- Биылғы конференция - бұл біздің компания ұйымдастырған екінші форматтағы конференция. Орталық Азиялық көрме мен конференция 9 елді біріктіреді: Әзірбайжан, Армения, Грузия, Қазақстан, Қырғызстан, Моңғолия, Тәжікстан, Түрікменстан және Өзбекстан, олар сатып алу одағының бір бөлігі болып табылады.

Осы бірлестік шеңберіндегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу барысында қол жетімді бағамен сапалы өнімді ұсына алатын өнімді жеткізушілермен ұзақ мерзімді қатынастарды құру.

Жұмыс барысында және шілдеде KULAN OIL 20 жасқа толғанда, біз көптеген жеткізушілермен, соның ішінде әлемге әйгілі өндірушілермен ынтымақтастық орнаттық. Көрме мен конференцияның форматы біздің серіктестеріміздің аз ғана бөлігін ғана болжайды.

Іс-шараға біз Қазақстанның барлық аймақтарынан дилерлерді, оның ішінде біздің 15 аймақтық филиалдардың өкілдерін шақырдық. Әрине, конференцияға қатысқысы келетіндер көп болды.


Корр.: Жаңа автокөлік дилерлерінде сатылымның төмендеуі қосалқы бөлшектерді сатудың өсуімен қатар жүреді деген пікір бар. Сіз бұл құбылысты сезінесіз бе?

- Ия, мүмкін бұл солай шығар, бірақ бұл жағдайда елге контрафактілік тауарлар мен контрафактілік тауарлар әкелетін ресми дистрибьюторлар мен «сұр» жеткізушілер арасындағы қарама-қайшылық қатты шиеленіскенін ұмытпауымыз керек, олардың нарықтық үлесі 30% және одан жоғары.

Корр.: Сіздің ойыңызша, бұл мәселені қалай шешуге болады?

- Менің ойымша, әлі күнге дейін жұмыс істемей тұрған мемлекеттік сертификаттау органдары мемлекеттік бюджетті қомақты сомамен толықтыруға мүмкіндік жіберіп, өз сөздерін елемеуі керек. Авто бизнес саласындағы контрафактілік өнімдер өмірге қауіп төндіретіні туралы айтпаймын. Бірақ мәселе қайғылы салдарға әкелмесе де, сапасыз бір бөлік бүкіл түйіндердің бұзылуын тудыруы мүмкін, бұл, әрине, қосымша шығындарға әкелуі мүмкін.


Біз қазіргі заманғы көліктің қаншалықты күрделі екенін, қосалқы бөлшектер мен диагностикалық жабдықты өндірудің қаншалықты жоғары технологияға айналғанын көреміз. Бұл жағдайда сіздің қауіпсіздігіңізді «сұр» дилерлерге беру мүмкін бе?

Корр.: Мұндай мықты ұстаным отандастарымыздың санасы мен жүрегіне әсер ете ме? Ресми дистрибьюторлардан қосалқы бөлшектерді сатып ала бастады деп айта аласыз ба?

- Соңғы жылдары жағдай революциялық түрде өзгерді деп айта алмаймын. Сіз түбегейлі өзгерістер күтпеуіңіз керек. Шынында да, бір нәрсе - сапалы өнімді сатып алғысы келсе, ал басқасы - сатып алу қабілеті. Біздің отандастарымыз, көбінесе, арзанырақ нәрсені таңдауға мәжбүр.




Корр.: Дегенмен, журналдың оқырмандарына ресми өкілдерден қосалқы бөлшектер, материалдар мен жабдықтарды сатып алу неге тиімді екенін еске түсірейік.

- Біріншіден, ресми дистрибьютор, әдетте, жеткізушілермен бір жылдан астам уақыт жұмыс істегендіктен, ол ассортиментті жақсы біледі және артықшылықтарға назар аударады. Екіншіден, ресми дистрибьютор кепілдіктермен сатумен бірге жүреді. Үшіншіден, сіз әрқашан кеңес алу, шағым беру, қызметтер немесе бонустар алу үшін ресми өкілді қалай табуға болатындығын білесіз.

Аты бүкіл әлемге әйгілі Bosch компаниясымен KULAN OIL 2014 жылдан бастап жемісті жұмыс істейді. Осы өзара тиімді қатынастардың дамуы туралы Дмитрий Ульянов, Bosch компаниясының Орталық Азия және Қазақстан бойынша сату жөніндегі директоры:


- Біздің ынтымақтастығымыз бірнеше бағыттар бойынша дамуда. Осы жылы біз KULAN OIL серіктестері үшін бірнеше көшпелі техникалық семинарлар өткіздік. Жақында біз бірлескен жобамыз Bosch-автомобиль сервисін іске қосамыз.

Корр.: Көрмеде нені көрсетесіз?

- Биыл біз Bosch тежеу ​​жүйесінің 90 жылдығын атап өтеміз, және бұл маңызды кезең бүкіл экспозицияны қызыл жіппен өткізеді - стендте бұл туралы көптеген материалдар бар. Атап айтқанда, біз ENV4 және ENV6 Bosch тежегіш сұйықтықтарын ұсындық. Олардың негізгі сипаттамалары бойынша - қайнау температурасы мен өтімділігі - олар қолданыстағы нормалардан едәуір асып түседі.

Bosch ENV6 сұйықтығының жоғары майлылығы жұмыс кезінде шу деңгейін де, ABS және ESP жүйелерінің тозуын да төмендетеді. Кәдімгі автомобильдер иелері үшін бұл қауіпсіз жүргізудің, ыңғайлылықтың және ағызу аралықының едәуір артуының жаңа деңгейін білдіреді.

Корр.: Bosch сіз Қазақстан нарығында кездестірген жалғандықтарға қалай қарсы тұрады?

- Ия, біз тек Қазақстанда ғана емес, ондай фактілерді кездестірдік. Bosch өкілдері құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен бірлесіп, жалған сатушылар мен жеткізушілерді анықтау мақсатында рейдтер өткізіп тұрады. Біз алдағы уақытта Қазақстан Республикасының тұтынушыларына сапалы Bosch өнімдерін ұсыну үшін жұмысты жалғастырамыз.

KULAN OIL-дің тағы бір танымал серіктесі, DENSO компаниясы өз өнімдерімен Қазақстанда ұзақ уақыт және сенімді түрде «тіркеуден» өтті. Компания өкілі Максим Юрчукпен сұхбат барысында біз DENSO-ның біздің елде болуының кейбір нюанстарын түсіндірдік.

«Қазақстан нарығында DENSO 12 өнім түрлерін ұсынады», - деп түсіндірді Максим. - Біріншіден, бұлар, әрине, ұшқын және жылтыратқыш. Сонымен қатар, шыны тазартқыштар, ауа баптағыш компрессорлар, қозғалтқыш радиаторлары, пештер, конденсаторлар, кабиналар фильтрлері, желдеткіштер, оттегі мен қозғалтқышты басқару датчиктері, стартерлер мен ауыстырғыштар. Айтарлықтай сегмент дизель тақырыптарына жатады.

Осы маусымның жаңалықтары - бұл компания тек нарыққа енгізетін иінді білік пен біліктің позициясының сенсорлары.

Өздеріңіз білесіздер, DENSO-ның қызметі 95% -ға конвейерден тұрады, қалған 5% -ы қайталама нарыққа тиесілі. Бірақ жақын болашақта бұл пропорция осы бағыттардың екіншісінің үлесін арттыру бағытында өзгереді.




Корр.: Бірқатар елдерде, соның ішінде Қазақстанда дизель отынын сапалы деп айту мүмкін емес болғандықтан, дизельді қозғалтқыштарға арналған жабдық өндіретін компаниялар бұл мәселені қандай да бір жолмен лас жабдықты бейімдей отырып, техникалық жолмен шешуге ниетті ме? ауыр отын?

- Бұл жақсы сұрақ! Бірақ тәжірибе көрсеткендей, Ресейде, мысалы, дизель отынының жағдайы жақсы жаққа өзгеруде. Бұл жаңа дизельді автомобильдердің сатылымының артуына әкеледі. Беларуссияда мұндай автомобильдер өте танымал. Менің ойымша, Қазақстанда дизель отынына қатысты жағдай өзгереді, өйткені жаңа мұнай өңдеу зауыттары нарыққа еніп, стандарттар күшейтіледі.

Жанармай жабдықтарын өндірушілер тарапынан талаптар өсіп келе жатыр, құрал-жабдықтар сезімтал және жақсырақ бола бастайды.







Корр.: DENSO-ның ең кең спектрінің қайсысы Қазақстанда үлкен сұранысқа ие?

- Негізінен, бізді мұнда ұшқын шығарғыштар ретінде танымал. Бұл бағытта біз жеткізілім бойынша жетекші орындардың бірін аламыз. Шыны тазалағыштар мен датчиктер де сұранысқа ие. Бестселлерлердің бірі және бұл, бәлкім, жанармайдың сапасы туралы алдыңғы сұрағыңызға байланысты, бұл жанармай сорғылары. DENSO-да олардың оншақты ассортименті бар, бірақ ол автомобиль модельдерінің басым көпшілігінің қажеттіліктерін қанағаттандырады. Мұндай ұсыныс сервистік кәсіпорындарға қалыпты сақтау көлемін басқаруға мүмкіндік береді, бұл ыңғайлы.


Корр.: Қазақстанға Ресейден жеткізілімдер бар ма?

- Иә, орталық қойма қала маңында орналасқан. Онда тауарлар апта сайын Амстердамнан келеді.

Көрме мен конференцияға барлығына белгілі компаниялармен қатар, бізге әлі белгісіз адамдар да қатысты. Мысалы, GSP қытайлық компаниясы, өзінің 5 зауыты бар, әрқайсысы белгілі бір өнім тобының өнімдерін шығарады - түйіндемелер мен жетектер, хабтар мен подшипниктер, резеңке металл, сондай-ақ аспалы және рульдік бөлшектер. Өндіріс толық цикл бойынша жүзеге асырылады - құюдан дайын өнімге дейін. Бұл туралы біз GSP сату бөлімінің менеджері Роман Горовойдан білдік.

«Компания General Motors, Volkswagen Group және 16 қытайлық маркалар сияқты автомобиль өндірушілердің жеткізушілері, сондай-ақ сатылымнан кейінгі қызмет көрсету желісі», - деп түсіндірді Роман. - Оның барлық халықаралық сапа сертификаттары бар.

Қазақстан нарығына ресми кіріспес бұрын, GSP өнімдері елге Үрімші арқылы шықты. Айта кету керек, жалған қосалқы бөлшектердің GSP брендімен сұр жеткізушілер әкелген. Бұл компанияның ресми дистрибьютормен байланыс орнатуға шешім қабылдауға түрткі болған факторлардың бірі болды. Жеткізулер Қытайдан теміржол арқылы жүзеге асырылады.

Корр.: GSP-тің құрамда жоқ бөлігі қандай уақытты алады?

- Тапсырысты орналастыру және орындау шамамен 40-45 күнді алады, Алматыға, KULAN OIL компаниясының қоймаларына жеткізуге екі-үш апта кетеді.


Корр.: Көрме қатысушылары GSP стендіне қаншалықты назар аударады?

- Назар өте жақсы. Қазақстан әскери қызметшілерінің арасында біздің компания туралы алғаш рет еститіндер де, GSP қосалқы бөлшектерін өз жұмысында он жыл бойы пайдаланып жүргендер де бар.

Корр.: Сіз Қазақстан нарығындағы бәсекелес ретінде кімді көресіз?

- Бұл барлық танымал брендтері бар бірқатар танымал компаниялар. Біз сырттан келгендерге немесе орта шаруаларға ұқсамаймыз.


Корр.: Сонымен бірге сіз өзіңіздің басты артықшылығыңызды ескересіз ...

- Бағасы, әрине, бағасы. Екіншіден, GSP өте кең ауқымға ие. Компания айына 50-ден 150-ге дейін жаңа лауазымдарды жасайды және іске қосады. Сонымен қатар, біз сонымен қатар Еуропа мен Америкада, ТМД елдерін қоса алғанда 120 елдің нарығында жұмыс істейтін танымал компаниямыз.

Корр.: Компанияны қызықтыратындар қалай толық ақпаратты ала алады?

- GSP сайтында. Онда презентациялар мен ыңғайлы каталогтар бар. Бірақ мен қазақстандықтарға біздің ресми дистрибьюторымыз - KULAN OIL арқылы жұмыс істеуге кеңес берер едім, оның мамандары GSP өнімдерімен жұмыс істеуге үйренген және толық, жан-жақты кеңестер бере алады.


ADCA 2017 көрмесі мен конференциясында жабдықтаушылармен қарым-қатынас кезінде мен бұл оқиға туралы олардың жылы пікірлерін жиі еститінмін, олардың барысында қазақстандық нарықтың ерекшеліктерін жақсы білуге, оның қазіргі қажеттіліктері мен үміттерімен танысуға мүмкіндік алды.

Ұйымдастырушылардың үміті ақталды. KULAN OIL басшылығы үшінші көрме келесі жылы өтеді деп сендірді.